sobota, 21 października 2017

Thinspiracje

Hejka kochani! 
 Ostatnio zdarza mi się zjeść rzeczy, których nie powinnam. Najczęściej podczas spotkań ze znajomymi/rodzinom, kiedy ciężko mi jest odmówić. Dziś niestety zjadłam frytki i pizzę zrobioną przez moją mamę, bo głupio mi było jej od niej nie przyjąć. Czuję, że muszę się od tego powstrzymywać, bo nigdy nie osiągnę wymarzonej sylwetki. Rano na szczęście jadę na basen, więc to spalę.
Jutro idę na urodziny babci, a ona pewnie zrobi całą masę jedzenia. Nie chcę go jeść. Może będę tylko udawać, ale boję się, że to nie wyjdzie i ktoś się dowie. Nie mogę też zjeść tego kalorycznego tortu. Zastanawiam się czy wytrzymam z taką ilością jedzenia przed sobą. Wiem, że jeśli zjem za dużo, to będę miała okropne wyrzuty sumienia. Muszę uważać. 
Obiecałam, że thinspiracje będą się pojawiać co sobotę, więc je dodaje. Przepraszam tylko za późną porę.









 



 


















To by było na tyle, mam nadzieję, że choć trochę się zmotywowaliście! Papa i do następnego.


1 komentarz:

  1. Czasem trzeba coś zjeść nie przejmuj się!
    https://pragnacaperfekcji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń